Úterní dopoledne - sníh a Intersport

3. květen 2011 | 12.48 |

Ano ano, nepřeklepla jsem se v nadpisu, opravdu hodlám psát o sněhu. O dnešním sněhu.

1) SNÍH

Ráno mě o půl sedmé místo budíku vzbudil déšť. Celou dobu, co jsem byla v mém univerzitním městě, ani na vteřinku nepřestalo pršet. No vlastně... "pršet" se moc říct nedá, mnohem trefnější vyjÁdření je "lít". Když jsem nasedla do vlaku směr domů, tak to ale teprve začala být trochu sranda - začalo sněžit. A tím nemyslím sněžení typu "spolu s deštěm spadne pár vloček", ale to pravé sněžení, hustý chuchvalcovitý vánoční sníh, který se celkem bez problémů drží na střechách domů a v ulicích. Vzhledem k tomu, že nebydlím v žádných horách, tak si moc nedovedu představit, jak to musí vypadat ve vyšších nadmořských oblastech...

2) INTERSPORT 

A proč je v nadpisu slovo Intersport? Dneska jsem si v něm byla pro ortel ohledně jedné reklamace, kterou mi ale neuznaly. Ale tak v pohodě, to se stává, že občas není uznaná, beru to (i když ta vada OPRAVDU nebyla zaviněna mou vinou a ta věc se rozpadla necelý rok po koupi). Jasně, štve mě, že je sedm stovek v pytli a že vím, že v jiných obchodech vám reklamaci vezmou i když tam přijdete s totální drobnůstkou. Ale to všechno bych přežila. Co mě ale opravdu na téhle značce štve, je přístup zaměstnanců. Tahle zmíněná věc byla mou první věcí, kterou jsem si tu koupila. A jak správně tušíte, určitě i poslední. Mám jednu zásadu, a to nedávat prachy lidem, kteří jsou příjemní jak průjem a neumí jednat se zákazníky. Takže i když se mi někde něco líbí, ale vím, že prodavačky jsou neprofesionální a neumí komunikovat, tak si tu věc prostě nekoupím a radši ty peníze vrazím někam jinam.

V tomhle případě jsem ale před tím rokem (kdy jsem si věc zakoupila) byla totálně zoufalá a stačilo by ještě tak pět minut BEZ toho daného předmětu, a měla bych zničenou jednu část těla. (Vím, zní to divně . Nijak to nerozpitvávejte, je to zkrátka tak.) A tenhle obchod byl prostě nejblíž. Takže jsem těch pár stovek dala těm příšerně nepříjemným babiznám. Říkala jsem si, že to třeba byla zrovna náhoda. Ale samozřejmě nebyla:

a) Když jsem šla věc reklamovat, tak mi paní "moc milým" hlasem řekla, že mi tohle určitě neuznají, že jsem si to určitě způsobila sama.

b) Kvůli vyřízení reklamace jsem se tam stavovala už včera. Neměla jsem od toho nějaký papírek (ve spoustě obchodů ho po vás vůbec nechtějí, stačí říct jméno a je to; a navíc jsem se chtěla jen zeptat, jak situace vypadá, netlačila jsem na ně nebo tak něco) a prodavačka na mě vyjela jak na největšího idiota, že přece bez lístečku mi nemůže nic zjišťovat. Fajn, tak nemůže, ale tak to řeknu normálně a je to, ne?!

A co si o nepříjemných prodavačkách myslíte vy? Vadí vám, nebo to ignorujete? A co počasí, taky je u vás tak "krásně"?

P.S.: Poslední zápočet dopadl dobře, všechna byrokracie ohledně státnic je taky vyřízena

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Moderované komentáře

RE: Úterní dopoledne - sníh a Intersport martina 22. 12. 2012 - 14:32
RE(2x): Úterní dopoledne - sníh a Intersport chaostheory 23. 12. 2012 - 10:16