Jak mě čtyřikrát vytočila jedna hodina

29. listopad 2011 | 12.44 |

Minulý týden jsme měli test z angličtiny. Teda to "test" berte s rezervovou, nešlo o zkoušku, ale jen takový ten ověřovací test v polovině semestru. Normálně nás na tu hodinu chodí kolem deseti. Zapsaných je nás přes třicet.

A na tuhle "testovací" hodinu nás byla plná třída. Takže přišlo hned první rozhořčení - proč se sakra lidi hlásí na něco, kam stejně vůbec nechodí?! Víte, jaký jsem měla problém proboxovat se na tuhle angličtinu kvůli tomu, že jazyky jsou vždycky hned obsazené?! A pak zjistím, že víc než dvě třetiny zapsaných na to absolutně kašlou. Chtělo by to nějak změnit systém zápisu.

Druhé rozhořčení bylo pro mě asi nejsilnější. Učila jsem se ještě slovíčka, když se mě nějaká holka A zeptala, jestli by se mohla podívat na papíry, ze kterých se zrovna neučím. Tak jsem jí je půjčila, bylo mi to jedno. Každou chvíli mě ale vytrhávala ze soustředění kecy jako "tohle slovo bych věděla, ale ne tak, jak to taky máš napsané ty". Tak jsem se jí snažila vysvětlit, že právě o tohle učitelce jde - že se tu už neprobírají základy, gramatika do detailů atd., ale že jde spíš o rozšíření slovní zásoby, vyjadřování se, vypilování přízvuku atd. Koukala na mě jak na debila, a pak pronesla, že je tu poprvé. Fakt super. To jsem tedy nekomentovala, a zase jsem se dala do slovíček. Když mě potom třikrát přerušila s tím, že

A: "tohle je M?"

Já: "ne, to je N" 

A: "aha, ale vypadá to jako M".

Já: "ne, to je obravdu N. M píšu takhle (ukazuju na M)."

A: "Aha, no vypadá to zvláštně".

Já: "Vážně? S mým N ještě nikdy nikdo neměl problém, jen ty."

A: "No přijde mi to jako M."

Pak naštěstí přišla učitelka, jinak bych to asi slečince vytrhla z ruky a omlátila jí to o hlavu. Člověk jí pujčí své poznámky, a ona ještě takhle blbě kecá?!?!

Třetí rozhořčení přišlo po písemce. A mohla za něj opět slečna A. Jen co jsme odevzdali papíry, tak se A měla k odchodu (přitom měla hodina dalších 60 minut normálně pokračovat). Učitelka ji ale u dveří hezky zastavila a řekla jí, že se ještě neskončilo. Tak si holka zase sedla, a učitelka se celé třídy začala ptát, jak se nám to zdálo těžké atd. A slečinka A si hned začala stěžovat, jak to bylo těžké, že první tři cvičení vůbec nemá, protože neznala slovíčka. Nesklaplo jí ani po tom, co angličtinářka odpověděla, že všechno bylo na hodinách. Ještě si na ní dovolovala, jak to byla divná slova atd. Já takovéhle lidi vážně nechápu. Místo aby drželi hubu pusu, tak ještě mají blbé kecy.

Asi za 10 minut jsme na hodině zbyli jen my - naše "stálá parta", tedy kolem deseti lidí. Těch zbylých 20 se na něco vymluvilo.

Čtvrté rozhořčení přišlo za další půl hodinu, kdy přišla studentka B, která byla na angličtině za celý semestr jen jednou (no, lepší než ani jednou, že...). Učitelka ji dala test a posadila ji vedle mě. Jen co ho dopsala, tak si mě začala stěžovat na to samé, jako studentka A - co to jako bylo za slovíčka apod. Na to jsem jí musela pomoct najít v učebnici stranu 126 ("Týýjo, to má tolik stránek? Teda já tuhle učebnici otevírám poprvé, ale nenapadlo mě, že by měla tolik stran." ). A tuto "velice plodnou konverzaci" dovršila tím, že když začala mluvit jedna spolužačka, která má trochu zvláštní hlas kvůli zdravotním problémům, tak mi oznámila, jak jí je tahle holka šíleně nesympatická.

Víte co..? Ať tihle lidi do té školy radši vážně nechodí. Asi vědí proč.

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 1 (1x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Moderované komentáře

RE: Jak mě čtyřikrát vytočila jedna hodina mixx®pise.cz 04. 12. 2011 - 15:23
RE(2x): Jak mě čtyřikrát vytočila jedna hodina chaostheory 04. 12. 2011 - 19:46
RE: Jak mě čtyřikrát vytočila jedna hodina ava®pise.cz 04. 12. 2011 - 22:41