Debilní telefon, debilní operátor

14. duben 2012 | 14.33 |

Poslední dobou silně nenávidím techniku. To musel být super život, když jste internet a počítač nepotřebovali k čemukoli, co jste potřebovali udělat do školy nebo do práce. Jako nejsem člověk, který by říkal, jaká je ta dnešní doba strašná, že dřív bylo líp, a bez některých technických věcí by mě chytal panický záchvat (třeba bez vědomí, že mám při ruce 24/7 telefon pro zavolání pomoci, kdyby něco).

Celý týden mě ale pěkně *ral jeden soubor na počítači. Jestli jsem potřebovala 10x restartovat notebook, tak v devíti případech to bylo kvůli němu. Takže jsem s ním s končila (se souborem, ne s notebookem).

A dneska...? Půl dne jsem strávila snahou dát do provozu to, co dělá dotykáč dotykáčem - přihlásit se na účet, abych mohla začít používat aplikace. Bohužel jsem po třech telefonátech na NAPROSTO NESCHOPNÝ helpdesk, ve kterém vám KAŽDÝ poradí něco ÚPLNĚ jiného, ale stejně nefunguje ANI JEDNA možnost, došla k závěru, že si asi příše koupím takový ten "babičkovský" telefon, ze kterého jde prostě jen volat, a nic jiného. Mimochodem stejný operátor před pár lety mamce podělal jednu funkci na telefonu, takže pak vždycky, když šla kolem jejich pobočky, tak je navštívila, aby jí to dali zase dokupy. Samozřejmě se nepovedlo. A to se o to pokoušelo aspoň 10 "ODBORNÍKŮ".

Jako vím, že jde o prkotiny, ale myslím, že když už teda jste jejich zákazník a  máte předplacený určitý tarif, tak ho taky chcete využívat, že jo. A ne si tady kazit den s takovýhlemi idioty.

Telefon s internetem je mi na jedno velký víte co, takže příště chci ten "babičkovský" telefon. Lepší, než se nasí*at kvůli nějakým neschopným debílkům, kteří se asi svým zákazníkům mstí za to, že musí být v sobotu v práci.

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Moderované komentáře