Šestá desítka

27. září 2016 | 18.47 |

Sakryš, to to letí... Neuvěřitelné, že už mám celých šest desítek bodů projektu za sebou.

Tentokrát především cestovně a zážitkově.

101. Jeden týden si každý den koupím něco malého jen pro radost

Tohle bylo úplně neplánované, a uskutečnilo se to především proto, že sekáče měly slevový týden, kdy bylo zboží extra levné. Takže můj nakupovací týden vypadal následovně: 1. den - dvoje šaty (nové s cedulkou) a sukně (S. Oliver), celkově za 180 Kč. 2. den - můj oblíbený zákusek. 3. den - celý meloun, mňami. 4. den - časopis Moje psychologie, tedy jediný časopis, který se ještě dá na českém trhu číst. 5. den - šaty (opět s cedulkou) za 50 Kč. 6. den - zákusek. 7. den - bílé letní kalhoty za 30 Kč.

Prostě hadry a žrádlo . Ano, i já jsem podlehla sekáčovému trendu. Už jsem taky otrávená s řežezcových obchodů, kde mají samé hnusy neurčitého tvaru a většinou šílených cen, o kvalitě nemluvě. Málokdy se mi ale podaří najít nějaký fajn kousek. Ten týden to ale jelo.

84. Půjdu na Muzejní noc

Celý tenhle nápad je super. Letos mě to ale trochu zklamalo, hned z několika důvodů - 1) Během dvou dní proběhly v Praze čtyři velké akce, na které jsem chtěla jít, včetně Muzejní a Kostelní noci. Nechápu tu organizaci, nechápu, proč to dali všechno takhle najednou. Navíc jsem v pátek musela být 200km daleko, takže jsem byla ráda, že jsem vůbec stihla ta muzea. 2) Nakonec jsme letos stihli jen jedno muzeum, a to kvůli frontám. Když jsem dorazili do druhého, čekaly tam stovky lidí, a dovnitř pouštěli pouze skupinky po 25 lidech. Což nikde nebylo napsáno, a samozřejmě to hooodně snížilo kapacitu. Organizátoři nám rovnou řekli, že nemáme šanci se tam dostat.

49. Vyzkouším, jestli jsem ještě pořád alergická na jahody

Druhý ze tří alergických "testů". Opět jsem to vzala postupně, první den půl menší jahody, druhý den už dvě, a pak už to jelo. Jahodový dort, míchané jahody s cukrem.

.. Mňami. Evidentně je to v pohodě, byla jsem radostí bez sebe. O další položku na svém "seznamu strachu" méně.

86. Půjdu na houby

Byla jsem během několika dnů dokonce dvakrát. Jednou úplně neplánovaně s Francouzem, a poté s rodiči. Moc toho nerostlo, ale jako procházka na čerstvém vzduchu to bylo víc než fajn.

81. Přečtu si nějakou fantasy knihu

Mám ráda jen určitý druh fantasy - musí tam být ukotvená i realita (Harry Potter, Stmívání apod.). Tento bod byl o přečtení něčeho, co s realitou nemá nic společného. Zvolila jsem úzkou knihu od Mazurka jménem Město čarodějů. České autory nemusím, ale řekla jsem si, že když už, tak do toho půjdu pořádně. No, nedočetla jsem. Myslela jsem si, že se tím nějak prokoušu, ale pak jsem si řekla, že můj čas je moc drahý na to, abych ho trávila se špatnými knihami.

Zdroj: http://chaostheory.pismenkuje.cz/341-101-1001.html

66. Udělám si filmový maraton se všemi díly Stmívání

Přiznám se, že první díl jsem viděla tolikrát, že už se mi zdál moc ohraný. Druhý jsem ale ocenila mnohem víc než kdysi, moc se mi teď líbil. Třetí zůstává u průměru, čtvrtý masakr, a pátý jako kdyby do celé ságy nezapadal, je úplně jiný než ostatní. Navíc jsem ho viděla teď teprve podruhé, takže pro mě všechno v něm bylo nové.

82. Půjdu ještě jednou na nějakou obrovskou horskou dráhu

Od doby, co jsme byli na Floridě na OHD (obrovské horské dráhy ) jsem básnila o tom, že musíme na další. Takže jsme se konečně (tři roky poté) vydali do EuropaParku s Německu. Bylo to naprosto žůůůžový, hned bych jela zas. Já zvládla čtyři, Francouz šest nebo sedm. Já už to pak nedávala kvůli adrenalinu - takové adrenalinové vlny jsou děsná zabíračka, a po té čtvrté OHD už jsem jen půl hodiny seděla vyčerpaná na lavičce a nemohla se zvednout. Doslova.

Další plus EuropaParku je jídlo - narozdíl od jiných zábavních parků se tu dokonce dala najít výborná a zdravá jídla, ne jen typické hranolky s něčím dalším smaženým, jak to bohužel v jiných parcích bývá. Nevýhodou je to, že park je opravdu obrovský, a chce to tam být rozhodně dva dny. Našich téměř sedm hodin prostě ani zdaleka nestačilo .

Video z pohledu sedícího na té nej OHD v EuropaParku je tady.

18. Podívám se na hrad Houska

Přiznám se, že jsem čekala trochu víc. Jako výlet to bylo víc než fajn, to stoprocentně. Myslela jsem ale, že prohlídka se bude více soustředit na tajemné věci spojené s hradem. Průvodce přitom jen pořád dokolečka povídal o jedné. Navíc na prohlídku můžou i psi, takže je vám hned jasné, že kdyby tam opravdu byly nějaké špatné vybrace, tak je tam nepustí. Psi ale všechno zvládali úplně v pohodě.

Velké minus dávám organizaci jaké takové. Nádvoříčko před hradem je malé, není si tam pořádně kde sednou (prohlídky jsou každou hodinu), a co mě dodělalo úplně, byly záchody. Jsou tam na celý areál dva, takovéty hnusné budky, bez papíru, fuj. Takže všichni chodili kam...? Do lesa (hrad je uprostřed lesů), ať už hned kolem hradu, nebo u parkoviště. Všude poválené papírové kapesníky (jo, místo toaleťáku) a vlastně je to tam celé jeden velký záchod.

Jsem člověk, který hlavně hodnotí právě takovéto věci okolo (zázemí, posezení, záchody, možnost občerstvení apod.), proto dávám i palec dolů.

79. Půjdu s neteří nebo synovcem do kina

Už jsem sice byla několikrát, ale teď delší dobu ne, a chtěla jsem to napravit. Tak jsme s neteří vyrazily na Tajný život mazlíčků, a bylo to super. Navíc jsem v CinemaCity vyhrála v létě poukaz 50% na středí menu, takže se to teď krásně hodilo.

21. Navštívím zemi, ve které jsem ještě nebyla

Tunisko. Právě jsem se odtamtud vrátila, a můžu říct, že šlo o jeden z nejhezčích týdnů v mém životě. Byli jsme tam celou dobu s "domorodci", a bylo to prostě úžasný. Více v samostatném článku, možná i článcích. Krásná příroda, čisťounké moře, opuštěné pláže, ale i jedinečná atmosféra v centrech měst, lidi, prostě všechno. Tento bod jsem do seznamu dala proto, že mám takový blbý zvyk jezdit pořád do stejných zemí (hlavně do Španělska ). Ale možná jsem své zvyky měnit neměla, protože teď mám chuť vyrazit tak do deseti dalších států, které jsem ještě neviděla . Achjo.

___

Tak vzhůru do sedmé desítky!
Zdroj: http://chaostheory.pismenkuje.cz/341-101-1001.html

Zpět na hlavní stranu blogu